FAQ – Kluisbox

FAQ

Waarom moet ik een kluis kopen bij Kluisbox.nl?

Je kan er van uitgaan dat wij er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Een bestelling gemaakt vóór 14:30 verwerken wij in principe dezelfde dag. Er zijn uitzonderingen, waarbij het helaas niet lukt om dit voor elkaar te krijgen. Is sommige gevallen zijn producten niet op voorraad en dan duurt de bestelling iets langer. De huidige leveringsstatus staat vrijwel altijd vermeld op de productpagina. Mocht de levertijd oplopen, dan krijg je dit natuurlijk zo snel mogelijk te horen.

Wanneer komen jullie mijn kluis installeren?

Hoe kom ik met Kluisbox.nl in contact?

Je hebt een aantal mogelijkheden tot contact met ons: 1. Stuur een mailtje naar info@kluisbox.nl 2. Vul het contactformulier in. 3. App ons op: 085-0162062

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij Kluisbox.nl?

Wij willen je de betaalmogelijkheid bieden die bij jou past. Daarom bieden wij de volgende manieren aan om te betalen: Ideal, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Apple Pay, Google Pay en Belfius. Uiteraard hoef je je bij ons niet druk te maken om je veiligheid door onze gecodeerde SSL-beveiliging, waardoor betalen altijd veilig is.

Welke garantie zit er op mijn kluis?

Je hebt een garantie van 36 maanden op onze kluizen.

Ik heb schade aan mijn kluis. Wat nu ?

Neem direct contact op. Wat helpt: neem foto’s van de verpakking en de kluis.

Mijn kluis gaat niet open, wat moet ik doen?

De kluizen die niet meer “standaard” te openen zijn, kunnen open gebroken worden. Wanneer wij weten om welke kluizen het gaat, kunnen wij vooraf een indicatie geven van de te verwachten kosten. Het sturen van foto’s is voldoende.

Mijn kluis voldoet niet aan mijn wensen. Hoe kan ik deze retourneren?

Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten gecrediteerd. Indien de reden van retour Kluisbox.nl niet kan worden aangerekend (zoals foutief geplaatste bestellingen), zijn de verzendkosten voor het retourneren voor uw eigen rekening. In veel gevallen kan het daarom voor u voordeliger zijn om het product te houden.

Ik wil de kluis aanpassen aan mijn wensen, kan dat?

Dat kan uiteraard! Een ander slot of bijvoorbeeld de draaikant van de deur wijzigen zijn enkele van de vele mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op. We nemen graag een uitdaging aan!
Loading...

Jouw winkelwagen